god bless:'(
今日第一日去補習
JosephLi 真係好勁:o
要比心機先得!
嗯我入左phy chem bio啦
但我真係好後悔揀左E班:'(
本身以為會有好多人入到的:'(
B班人就好:'( 下年八婆黨陣營一定係B班 我諗成級重心都係果邊tim:o:(
你地都要好好努力阿!
如果比我揀多次我一家唔會咁揀
但我相信上帝咁安排一家有佢原因
可能佢唔想我黎緊呢三年玩太多 咁我就努力讀書啦:(
向phy chem bio 努力前進
hey E班既朋友我會努力認識你地 一齊努力啦好冇;)
god bless my grandmother:'(
 |