Carman1996
暱稱: 阿So :D:D:D
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 638
留言總數: 1738
今日人氣: 2
累積人氣: 41890
每月文章
2011 年 2 月 21 日  星期一   晴天


2011-02-21 分類: 未分類

 哇哈琴日唱k快樂

 好耐冇一次唱咁多周杰倫:$ 

 唱左好耐好開心:D:D 

 仲有死了都要愛好hi:$:$ 

 唱到病-v- 

 今日真係好唔想返學:@ 

 功課又未做哂:@ 又想睇all star:@ 

 好多好多原因令我好唔想返學:@ 

 最終我決定今朝三點起身做功課-v-

 然後返學:$ 

 我覺得自己愈黎愈不知所謂

 日日返學都唔知為左乜:(:(:( 

 成日比人鬧:( 又無謂又眼訓:'( 

 好討厭返學:'( 

 lunch wif 綺夢soku仲有曾sir:$ 

 飲茶茶:$ 

 thz曾sir 我諗我終於諗好要讀乜科:$ 

 但其實我已經冇哂讀書既衝勁

 :'( toobad 

 放學fdly:D 

 今天狀態不錯:D 

 好累:( 

 應該慶幸自己出於1E活在3E 

 下年的F.1冇機會lu:$ 

 最快樂的還是曾有過的2C :') 

 水向東流時間怎麼偷:') 

 花開就一次成熟我卻錯過:'( 

 楓葉將故事染色結局我看透:') 

 :') 



2011 年 2 月 19 日  星期六   晴天


2011-02-19 分類: 未分類

 哇我幾耐冇開心過:$ 

 愁 左幾日終於放假好感動:') 

 噢不過大把功課:'( 

一早入大埔打波:D 

 其實真係好眼訓sosad 

 有時打極都打唔好真係好想放棄:( 

 不過打波出左成身汗真係好舒服:D:D 

 不快樂的全都隨汗水揮發了:D 

 每一天都離不開周杰倫:$ 

 無論搭車做功課定玩電腦:D 

 我仲記得我第一首周杰倫:$:$ 

 說好的幸福呢:$ 

 好累然後回家

 終於:') 

 真好:P 

 好好好眼訓不過我今晚一定要做完讀書卡:@!! 

 wow 終於有fdly太好:$ 

 星期一林大輝 at LKM :$ 

 主場唔衰得!!! 

 豔陽會曬乾一切一切煩惱憂傷:')

 服下我的療傷歌曲良藥並不苦:P

 一個人的時候 在陌生的街頭 抬頭看著繁星夜垂的天空:D♥

 i know i know :$ 

 



2011 年 2 月 18 日  星期五   晴天


2011-02-18 分類: 未分類

 second bad morning 

 我諗以後仲有千千萬萬個:') 

 其實一早知道

 不過始終接受唔到:') 

 今天微風多霧

 上學急忙走過幾棵大樹

 落葉如雪

 很美:') 

 緩緩飄落的楓葉像思念 我點燃燭火溫暖歲末的秋天

 極光掠奪天邊 北風掠過想你的容顏

 我把愛燒成了落葉 卻換不回熟悉的那張臉 

 緩緩飄落的楓葉像思念 為何挽回要趕在冬天來之前 

 愛你穿越時間 兩行來自秋末的眼淚

 讓愛滲透了地面 我要的只是你在我身邊:') 

 好似好多人都病左:o 

 大家take care 

 其實我分唔到自己喊到鼻塞定係病:'( 

 好眼訓好辛苦:'( 

 小息有糖食:D 

 thank you 麗敏:') 

 盡管我知道這是謊言

 但我踏進虛假的一刻我還是高興得流了淚:') 

 不知道事實還是比較快樂的:') 

 放學deal左陣 

 好驚險咁上左一陣FB 

 唔好咁八掛好冇:) 

 thanks lam佑

 話你地知我嬲唔係人咁品:@ 

 以前我不懂得 未必明天就有以後:') 

 2 x 31 :') 



2011 年 2 月 17 日  星期四   晴天


2011-02-17 分類: 未分類

 唉心情差到連qooza都唔想打真係第一次

 呢兩三日心情好不安:'( 

 噢

 原來唔係呢幾日先發生既事黎:'( 

 我諗我屈住左自己好耐:'( 

 再唔大喊一場我覺得我會死:'( 

 我覺得自己好假:'( 

 呃左自己好耐:'( 

 一直麻醉自己:) 

 我想搞到自己好忙好忙 忙到冇時間諗其他野

 唉好辛苦:"(:"( 

 日日返學都遊魂真係唔知點:'( 

 琴晚喊到鼻塞頭痛

 我覺得我就黎分裂:'( 

 我癲架啦:'( 

 我淨係好想喊炸. 

 喔如果超人會飛 那就讓我在空中停一停歇

 再次俯瞰這個世界 會讓我覺得好一些

 拯救地球好累 雖然有些疲憊但我還是會

 不要問我哭過了沒 因為超人不會流眼淚:'( 

 中文堂教水調歌頭

 本身已經sad 仲要加首咁sad 既詞:'( 

 我就黎上緊堂都會喊

 真係好sad 阿水調歌頭:@:'( 

 尤其最後五句:'( 

 浪淘沙都係:'( 

 聚散苦匆匆,此恨無窮。



2011 年 2 月 14 日  星期一   晴天


2011-02-14 分類: 未分類

 that's a nice day:D 

 今朝兩點起身睇波:$ 

 nice game of Boston ! :D 

 Rondo Triple-double!! 

 好睇:D 

 死人香港寬頻搞到我第三節先開始睇:@:@ 

 thanks lam佑,條link又順又清好好睇:D 

 睇完之後就一直冇訓

 朝早打機感覺良好:p 

 我總有一日會贏:@ 

 咦原來今日情人節-,- 

 Happy Valentine's Day :D 

 噢我差d 遲到:$ 

 聽日唔可以咁遲先出門口:$ 

 好早起身既感覺好好:$ 

 哇今日好凍:$:$:$:$:p:p:p 

 凍到係咁係咁震:$ 

 上堂上堂上堂:$ 

 好悶好眼訓:( 

 好啦今日我已經比人抽乾哂水-v- 

 堂堂抽係咁抽

 電腦堂:@ 盡情抽水啦-_- 

 最後一堂maths堂

 咦仲有得比你地抽-v- 

 mr.lau -_________- 

 其實一講嚇死左我我跌左落地-v- 

 不過好好笑-v- 

 驚嚇完之後我笑左成堂:$

 我想改英文名:$ 

 我要認真諗諗:$

 叫做stupid都幾好聽:$ 

 放學打波

 其實不在狀態:'( 

 仲要好眼訓:'( 

 不過唔會影響到一朝早就開始既快樂心情

 回家做功課:p 

 好凍:$ 

 因為好早就起左身

 感覺上今日好似過左兩日咁:$ 

 好多快樂事:D 好快樂:P 

 其實有冇情人有咩咁緊要:$ 

 有咩幸福得過快樂:$ 

 開心最重要:p 



最新文章
2014-07-14
2014-07-13
2014-01-29
2014-01-01
2013-12-23
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單