that's a nice day:D
今朝兩點起身睇波:$
nice game of Boston ! :D
Rondo Triple-double!!
好睇:D
死人香港寬頻搞到我第三節先開始睇:@:@
thanks lam佑,條link又順又清好好睇:D
睇完之後就一直冇訓
朝早打機感覺良好:p
我總有一日會贏:@
咦原來今日情人節-,-
Happy Valentine's Day :D
噢我差d 遲到:$
聽日唔可以咁遲先出門口:$
好早起身既感覺好好:$
哇今日好凍:$:$:$:$:p:p:p
凍到係咁係咁震:$
上堂上堂上堂:$
好悶好眼訓:(
好啦今日我已經比人抽乾哂水-v-
堂堂抽係咁抽
電腦堂:@ 盡情抽水啦-_-
最後一堂maths堂
咦仲有得比你地抽-v-
mr.lau -_________-
其實一講嚇死左我我跌左落地-v-
不過好好笑-v-
驚嚇完之後我笑左成堂:$
我想改英文名:$
我要認真諗諗:$
叫做stupid都幾好聽:$
放學打波
其實不在狀態:'(
仲要好眼訓:'(
不過唔會影響到一朝早就開始既快樂心情
回家做功課:p
好凍:$
因為好早就起左身
感覺上今日好似過左兩日咁:$
好多快樂事:D 好快樂:P
其實有冇情人有咩咁緊要:$
有咩幸福得過快樂:$
開心最重要:p
 |