今日好開心好快樂:D:D:D:D:D
哈哈唱K很快樂
今次入左粉嶺
終於唔洗困囿於富豪:$ [p.s.我活學活用係唔係好威威先B-) ]
好靚:D:D
仲好大:D:D
仲好少人:D:D:D
唱多左好耐:D:D:D:D
必如果下次有機會不如都係我入黎
因為真係好過富豪好多(h)
:D
其實我某時好緊張.個心勁跳:$
阿波羅:$ 發現號:$
不過覺得好快樂其實:)
很好:) nice:)
之後M記Deal左一陣
玩左咁多次終於贏返一次:)
跟住大埔join表姐
再出旺角行左陣街
世界真細小,hello李顯同學:)
夜晚紅磡睇JOEY演唱會
不錯不錯:)
心甜了一天:D
老是覺得自己在做夢
甚至好似根本冇可能發生
|