Carman1996
暱稱: 阿So :D:D:D
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 638
留言總數: 1738
今日人氣: 0
累積人氣: 41896
每月文章
2010 年 11 月 21 日  星期日   晴天


2010-11-21 分類: 未分類

 點解今日同琴日心情可以有咁大落差-_- 

 冇mood 打機其實:( 

 但其實我根本沒資格_ _ 

 對不起:( 

 我因為_ _而傷心但其實我根本沒資格

 成日冇出過街

 一個人喺屋企聽歌做功課

 悶阿:( 



2010 年 11 月 20 日  星期六   晴天


2010-11-20 分類: 未分類

 今日好開心好快樂:D:D:D:D:D 

 哈哈唱K很快樂 

 今次入左粉嶺

 終於唔洗困囿於富豪:$ [p.s.我活學活用係唔係好威威先B-) ] 

 好靚:D:D

 仲好大:D:D 

 仲好少人:D:D:D 

 唱多左好耐:D:D:D:D 

 必如果下次有機會不如都係我入黎

 因為真係好過富豪好多(h) 

 :D 

 其實我某時好緊張.個心勁跳:$ 

 阿波羅:$ 發現號:$ 

 不過覺得好快樂其實:) 

 很好:) nice:) 

 之後M記Deal左一陣

 玩左咁多次終於贏返一次:) 

 跟住大埔join表姐

 再出旺角行左陣街

 世界真細小,hello李顯同學:) 

 夜晚紅磡睇JOEY演唱會

 不錯不錯:) 

 心甜了一天:D

 老是覺得自己在做夢

 甚至好似根本冇可能發生

 



2010 年 11 月 19 日  星期五   晴天


2010-11-19 分類: 未分類

 wakaka-v- 

 今日不錯很快樂:) 

 很快樂:) 多謝你:) 陪左我成日:$ 

 一早去C班比Vyi 同Soku洗左腦

 搞到我成日不斷思覺失調:$ 

 Ethics堂睇書眼訓死我

 訓著左仲要夢見Kaman-_______- 

 中史堂Ms.Liu冇返-v- 

 :) 

 很好玩.不錯喔:) 

 :$ 

 課室睇直播:D 

 唱歌好大聲-v- 

 :D很快樂 

 後面不斷唱說了再見

 搞到我諗起少少野:$ 

 睇三籃

 咬唷不錯喔:) 

 回家了

 快樂;) 



2010 年 11 月 18 日  星期四   晴天


2010-11-18 分類: 未分類

 今日朝早2堂SCI 開大食會:$:$:$ 

 開心哈哈

 算叫做呢排比較開心既兩堂:) 

 之後唔知做咩好燥

 sor for 我發過脾氣既人

 lunch 後好了點

 geog rm:$ 

 很好不錯謝謝你:) 

 你悶我也可以陪你的其實

 只要你需要我

 我甚麼時候都在:) 

 PTH 有驚無險

 放學去搵媽媽:$ 

 回家:) 

 幹嘛了啦...:( 

 你不快樂叫我如何快樂:'( 



2010 年 11 月 17 日  星期三   晴天


2010-11-17 分類: 未分類

 今天還不錯:p 

 PE堂hea下hea下的:p 

 籃波:p 

 不錯.快樂.Enjoy. 

 比排球刺激多了:) 

 當然還累多了:( 

 不過很好玩

 真的不錯:) 

 PTH 還不錯

 自問冇帶書既果3個機會一年應該用唔哂

 送一個比你啦G奶:D:$ 

 上課其實還是有點悶

 零吹水的上堂

 最多.還是和必必聊一下:$ 

 maths堂thz 劉棠

 明明見到我拎住部電話

 好似睇唔到咁:p 

 Vyi 同Soku太強

 明明果朝係我教你地:'( 

 點解仲要高分過我:@ 

 放學幫Ms.Luk pack好d 陸運會獎牌

 不錯很好玩

 係咁要分d 男人女人-_- 

 獎牌全部經過我手. 感覺光榮(h) 

 6點幾天好黑回家

 感覺已經好夜:( 

 

 我會因為小事悶悶不樂

 傻傻的

 對不起朋友們讓你們擔心了:( 

 我盡量不再這樣了:) 

 我也會因為你的一個舉動開心

 傻傻的

 一個人傻笑

 打從心底的快樂:) 

 謝謝你

 悶悶的課因有著你的點綴變得不一樣

 笑著的過:) 

 希望以後也能如此的過

 我其實真的很開心:) 



最新文章
2014-07-14
2014-07-13
2014-01-29
2014-01-01
2013-12-23
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單