我發覺我們真的很自私;
當我們想到自己的同胞受難時;
誰又有去想想死傷人數更為慘重的緬甸災民?
自己也很自私;
活在世上本來就很多很痛苦的事;
可以怨誰?
其實比起很多人已很幸福!
我想要去珍惜你們每一個在我身邊的人.可以嗎?
喜歡了不能喜歡的人
卻不能放棄
是要等嗎
我可以嗎
怎知你極為重要
初相識何不了解
一切也未能明白
原是遲來的心動!
唔嗯...原來佢唔係因為屋企人唔比....好過份
嬲*
佢地對個團真係一D感情都冇咩?
我唔信囉,,但係點解佢地話走就走,,
我話過我起碼玩到中三,,如無意外的話= =
勁過一大輪既思考..我決定........又用番個BLOG..個XG廢左@@好野!!!