~☆笨貓..CaRoL..喵!☆~
hi~~~li度我地頭...我想寫乜就想乜 \___/'' xDD''記住黎-33-..
 

CarolWong
暱稱: °×||傻喵子﹍CaRoL..×
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-20
SWIMMING GALA
哈""
- -
愛情,,真的很亂
文章分類
全部 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


...

今日無聊的一天...唉...唉,,唉....

番到屋企做左陣功課就訓左覺..唔係..係訓到食飯-.-

之後同平時一樣..睇陣電視..玩下電腦..都冇嫁啦-______-!!

-------------------------------------------------------------

po下上次食煙d相相a.a

<<覺度問題..好似店住個nose咁

<<cool嗎-.-...li枝真煙黎.口.  吸左2,3啖就冇啦-3-"

其實我覺得li d野..一生人試下都冇咩點...唔好上忍就ok了

不過我個人認為is勁勁勁臭...我影緊相果時..都有一陣陣怪怪地既味....

---------------------------------------------------------------------

唉...yy今日老公公同xxy mo on既.口.

發生左咩事呢-.-?....希望唔好係衰野/口\...

li幾日同張哥哥日日咁煲-.-...都ok開心的啊..!~

刊登時間:2007-09-10 11:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


2007-09-08

今日...11點幾起身-3-

食完個早餐就沖涼..之後做左陣功課...

就差唔多出門口跳舞了....

跳舞ms請我地食雪糕呀@[email protected]萬歲!!

之後番到屋企又做左陣功課...食飯..!!

今日唔知食左d咩野搞到肚痛/口\

呀,,今日係我阿哥個櫃檯見到句煙-____-

我拎左枝黎影相=3=..聽日po呀..訓先.,..8

刊登時間:2007-09-09 01:12 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


...

今日上堂悶到我嘔-.-

中史:果果叫x展超既人平時唔出聲..今日一句:阿sir你d普通話好好呀-3-"

is:走火警/口\...煩死..落去地下又要上番6樓\口/...煩

中文:..ms li果班有d掉左果黎...我同,,孖腸坐-.-屌kk chan- -凸本身明明同xxy坐\口/..掉走左..唉

放左學陪elaine拎rainie新碟...勁大張poster囉..我都想要tim-3-...不過算啦..

要儲$$ -^-...如果唔係我買左張敬hin啦\口/...

之後我就去買計數機-.-....番到屋企睇keroro...睇睇下訓著左囉,,咩事-3-

之前冇啦啦有個人打黎@o@...

唔識的-.-yy li排咁多人打比我的呢??<<有玩..有個係打錯..但照傾..

今日果果18歲囉@o@...我覺得ok好人嫁..不過呢..2大事情令我唔多喜歡-3-"

咁就識左個朋友-.-~....

今日我隻眼又發炎了...眼皮果度紅哂..e家我係帶眼鏡囉<<防到副射..

雖然可能冇咩用..但係點都好過冇帶...學校唔帶得...比kk 罵,,上年-.-

我帶左佢同我講: 王xx..你想留班呀?!咁囉-.-咩事-3-

po張帶眼鏡相a.a岩岩影的

上次影學生相@@...po埋

刊登時間:2007-09-07 11:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]