今日上堂悶到我嘔-.-
中史:果果叫x展超既人平時唔出聲..今日一句:阿sir你d普通話好好呀-3-"
is:走火警/口\...煩死..落去地下又要上番6樓\口/...煩
中文:..ms li果班有d掉左果黎...我同,,孖腸坐-.-屌kk chan- -凸本身明明同xxy坐\口/..掉走左..唉
放左學陪elaine拎rainie新碟...勁大張poster囉..我都想要tim-3-...不過算啦..
要儲$$ -^-...如果唔係我買左張敬hin啦\口/...
之後我就去買計數機-.-....番到屋企睇keroro...睇睇下訓著左囉,,咩事-3-
之前冇啦啦有個人打黎@o@...
唔識的-.-yy li排咁多人打比我的呢??<<有玩..有個係打錯..但照傾..
今日果果18歲囉@o@...我覺得ok好人嫁..不過呢..2大事情令我唔多喜歡-3-"
咁就識左個朋友-.-~....
今日我隻眼又發炎了...眼皮果度紅哂..e家我係帶眼鏡囉<<防到副射..
雖然可能冇咩用..但係點都好過冇帶...學校唔帶得...比kk 罵,,上年-.-
我帶左佢同我講: 王xx..你想留班呀?!咁囉-.-咩事-3-
po張帶眼鏡相a.a岩岩影的

上次影學生相@@...po埋
