| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
| 忙碌InG |
唉,,
入左董中,,
都冇好日子過,,
係今日好D咋,,
講下點忙啦,,
呢幾日每日都有50條數做甜品,,
唔好以為好易,,
以為用計數機話咁易啦,,
5分鐘KO曬佢,,
我地要寫部驟嫁,,
YESTERDAY做做下,,
勁想轉校,,
日日11點幾先做完(冇講大話嫁我),,
仲唔知點解好想喊,,
真係喊左出黎,,= =''
超辛苦,,T^T
做到喊,,
原來唔只我,,
連D男仔都做到喊,,= =''
可想而之...
唉,,
而且日日都有默書咁濟,,
最勁個一日,,
有1個中文默書,,
1個數學QUIZ,,
1個HIST,,
1個GEOG,,
好恐怖,,T^T
今日呢就有SCI,,
唔好睇少佢,,
超多字,,
溫死你都有份,,
仲有SCI如果你2次肥的話,,
就要留堂,,
講開留堂,,
YESTERDAY我都留過,,
因為冇帶SCI FILE,,
幾好玩,,XD = =''
去到做功課,,
又可以同D同學一齊做啦,,
抄啦,,
做完有個過番D書落''樂架'',,
YESTERDAY我見到張檯比D人寫左D野,,
SO睇下,,
見到寫住:
唇舌交纏,,
刻骨銘心,,
IF YOU LOVE ME,,
PLEASE KISS ME,,
BY ME,,= =''XD
跟住LI曉曉就回應佢啦,,(留堂個陣佢SIT我格黎)
''時間可以沖淡一齊'',,XD
笑死我,,
我就寫,,
''= = 無奈囉'',,
就係咁啦,,
好玩好玩,,>v<
不過最後都擦左我地寫個D,,
因為驚校工清檯,,
|
| 刊登時間:2007-09-20 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 8 日 星期六  |
| 探老師,,買餅餅XD |
今日同D小學同學去左探老師,,
超多人,,
而且全部都係我地班的,,
得幾個冇黎姐,,
陳舒晴真係勁,,
搵到咁多人番黎,,
一番到去,,
起電腦室門口成班人一字排開,,
好壯觀呢,,>v<
後來就見到好多老師啦,,
但冇MiSs ChOw,,
聽講話去左帶隊,,
陳主任仲行埋黎話,,
''你家姐好勁喎,,''
諗唔到佢境然知道我同我家姐既關系,,
好勁呀,,>v<
跟住我MiSs ChOw就返左黎啦,,
仲帶左我地去音樂室坐,,
傾下近黎點同影有d相相,,
不過我未收到,,
今日都幾HaPpY,,
美中不足既係,,
見到d''敏感人物'',,
呀唷,,
要洗眼LU,,
我乜有睇唔到,,
乜都睇唔到,,XD
呀,,係,,
差D唔記得講,,
同琛怡1齊入左合唱團,,
好彩唔洗試音,,
如果唔係...XD
我家姐YeStErDaY去左拎獎學金,,
超正,,
幾千蚊,,
之前補習又拎左千幾蚊獎學金,,
加埋有成萬蚊,,
佢就正啦,, |
| 刊登時間:2007-09-08 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|