|
|
| 2010年4月24日 星期㊅ |
分類: 芯晴•趣事[2010] |

唉...一到禮拜㊅㊐都總係咁悶既...so今日咩都m0得寫(某:咁我返工做咩呀????)冇用嫁^^陪下我囉(某:早知今日就5返來啦!!!)您傻啫...我又m0涼出比您_呵呵(某:x#$$dv%^%@!)嘩0o0"使5使出動到爆粗呀XD[某某人一走了之]
有m0搞錯 
|
| *P0ST`TIM3*:2010-04-24 10:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | »
|
|