| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 7 月 31 日 星期一  | |
| SOR AR..... |
SOR AR....
上次寫個篇日記5知y冇AR.....
我仲打左鬼死咁耐.....
我個篇日記係講我游水亞sir ga!!!!
連Leo and Athena都話佢型ar!!!!!
我勁 佢囉!!!!!
我好似又同Athena o益交la!!!!
bc of XXX(Athena實有同XXX講ga)!!!
Today返NPL ar!!!!
see 到Jack Lee ar!!!!
我仲有少少love 佢la!!!!!
but love亞sir多過佢囉!!!!!>3<
Today,又分組la!!!!
巧and李承謙一組,仲有x澤峰tim(胡既lover)(they in group A)
Jack Lee in group B!!!!(自己1個)(but me too)
32 and胡in group C!!!!
I in group E!!!!(雖然自己1個,but識勁多new FD ar)
秀and吳紫睛in group F!!!!!
Today learn 普and Eng ar!!!!so boring ar!!!!
係呀!!!!5記得同你地say tim!!!
in 我個班!!!!有個Boy都幾好ar!!!!!
我有litter love 佢ar!!!!!
等我講下我依家love d boy先!!!!
游水亞sir:50%la Jack Lee:25%la 我個班既boy:25%la
>3< =3= ~.~ =.= +.+
5 say la!!!!!886
|
| 刊登時間︰2006-07-31 06:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 73 | »
|