今朝早TVB重播《哈爾移動城堡》了,身為一個鐘意宮
崎作品既人,而且仲要係我呢種瘋狂(?)份子,當然有睇啦
!今次係我搬返上樓上後既第一次邊i邊睇電視,感覺真係好
正!
《哈爾移動城堡》真係好好睇,不過唔知點解?近些日子
既我個腦好有問題,成日記唔到有關動畫d野囉,點算呢?唉
…我唔得左《哈爾移動城堡》個結局…不過算啦,就當係第一
次睇咁啦唯有∼當我邊睇邊擔心哈爾、卡西火同埋蘇菲既下場
時,我就好憎自己唔記得之後既劇情…不過我好肯定既係,佢
地一定無事!因為我記得個結局唔係bad ending黎
的。
其實我覺得以哈爾既能力,佢應該會留意到蘇菲係被人施
左魔法的。記得佢上既時候,我同細佬睇左之後,都明白左一
大半,後來係網上見到有關筆者對佢既感覺,入面提到筆者覺
得個作品無清楚交代蘇菲後尾點解會久唔久變返原本咁?記得
果時我睇左呢個訊息後,我都有問自己,我發現,自己其實都
有D唔明。但係今日睇完之後,唔知係咪因為我自己已經有左
個內定,所以無唔明個故事既想法?我覺得蘇菲之所以會咁樣
,可能係因為呢個魔法既破解方法就係好似蘇菲所思所想咁樣
去破解的,我唔係好識點講…就例如佢既思想變得平靜既時候
,就會變回原狀…之類啦∼嗯嗯,就係咁樣。
係蘇菲扮哈爾媽媽去搵莎莉文既時候,佢其實已經愛上左
哈爾,哈哈,真係好(笑),我覺得男、女主角要係一對咁先
好,嘻嘻∼第1步已經實現左啦,只係差哈爾,但係我已經唔
記得左之後既劇情,所以都好期待哈爾既「答覆」(@@)
最尾,蘇菲係危急既時候向哈爾告白,但係哈爾無即時比
反應佢。然後,講到蘇菲睇到哈爾細個果時點遇上惡魔、點樣
無左個心,其實個到無交待得好清楚,不過簡單地都明既∼應
該就係哈爾食左惡魔(?)--得到惡魔既力量(?)然後佢
個心就被惡魔抽了出來,成了惡魔卡西火,卡西火呢個惡魔就
係囉左佢個心,同佢個心合而為一…之類,我仍然唔係好識講
,不過呢個都係我既諗法,我唔知係唔係?當蘇菲係「未來」
返到「過去」,知道左哈爾既事後,再次返到「現在」,正正
就回應返蘇菲之前係果到同哈爾講過話覺得自己以前好似黎過
咁。
蘇菲離開左果到,出返黎見到哈爾,然後哈爾再帶佢去搵
返卡西火佢地那幾場畫面,就係我最期待既地方!雖然蘇菲係
危急關頭做左件錯事--用水撥息D火(卡西火),但係卡西
火無事,所以當蘇菲將個心(卡西火)「還返」比哈爾既時候
都無事,呢D我都好喜歡。哈爾有返心之後,卡西火從獲自由
,但係都係決定留返係哈爾身邊,我都好喜歡,相信卡西火都
係搵唔到一個比「哈爾既家」更好既地方(@@)當哈爾無事
之後,佢終於都表明自己既心意,最後同蘇菲一齊生活,啊啊
,真係好好呢!我好鍾意呢個結局!雖然蘇菲唔可以再同媽媽
、妹妹生活,但係佢可以同自己愛既人(哈爾)、喜歡既人(
卡西火同馬克)一齊生活,真係好好呢!稻草人又變回原形∼
最重要係…哈爾咁靚仔(>///<),能夠被個靚仔鐘意係
件好幸福既事黎的!!!
以上…就係我今次睇完《哈爾移動城堡》既感想,大約就
係咁。其實呢…我覺得我每次睇完之前寫返出黎既感想都可能
無咩分別?算啦∼別管它了∼∼

|