今朝8點幾俾個fd sms整醒左..
本來10點先起身既-__-
起身食左個通粉+蛋,就返學
中文堂之後,上體適能堂,要操,去左9龍灣運動場
sit up,掌上壓,10米x10米來回跑,8百米
操做之後...真係勁想叫白車- -
個陣好暈..好想嘔,好彩個陣有呀sir,同學扶住我,俾我搭膊頭行...
同埋呀sir教我大力d呼吸咁先冇事..勁慘-_____-"
返到去右要上英文堂,訓左一陣...
個fd問我俾6個號碼佢買6六彩-.-
中得2個字...真唔好彩=___=
聽日開始要早睡早起,要跑多d步 \___/
|