嘩!真係估5到~~ - A for APPLE!B for BOY!C for CATno is for CATHERINE - QOOZA BLOG 網上日誌
A for APPLE!B for BOY!C for CATno is for CATHERINE
GOOD!
SO GOOD!
VERY GOOD!
~LET COME IN TO READ MY DIARY~
Catherine617
暱稱: A for APPLE!...!Cfor CATHERINE
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日OK la~
Today 真係unhappy ar...
今日兩手fingfing,他他...
今曰OK黑仔la~
HEY!二月la~
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 18
今日人氣: 1
累積人氣: 855
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


嘩!真係估5到~~ 滿足 分類: 未分類

今日派中閱,中作,一向在中文很差的我,我ge作文78分<---Miss say OK ar!!閱讀卷別提吧!!

到英文堂對Listening卷,對o個陣時,o靚女Miss Lam話我係佢教o個兩班,得我係用虛線黎do黎part,又係得我係黎part拎滿分,超HAPPY!!跟著對Writing Exam la~~我只掛住傾偈,但係又發現Miss改錯,幾勁!!宜家我係全班最高分!

Miss Lam 話傾英文話劇wo~~o個個陳可X扮晒認真o甘,想,佢都鬥5過我同Kubi仔la~Miss看重我,叫我去做旁白,其他人都5叫ar~但我拒絕了她,because我同Kubi仔都想做幕後工作!o個個陳可X英文又5合格wo~佢做英文話劇,一定~鬼我同佢英文同班咩!!

HAHA~~






訪客留言 (返回 Catherine617 的日誌)


S1C the other girl monitor 於 2007-01-24 09:36 PM 發表:
Hello,Catherine~
i am the other girl minitor from S1c,
i don't know why i can't seng you comments in chinese,
i feel very sad.TvT
i am happy with your marks tooooooo!!^v^
but remember do not be arrogant,ok?
and aldough your english is very good,
you can't laugh and say your classmate is bad,
it is because she will be very unhappy if she see that,
you think if you give your classmate laugh,
how your feel is?
not good!
so,do not laugh at other classmate again~
Remember what i say
i will always support you!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實你打English OK ar~But 你串錯了好多字ar~~
睇完你ge留言,我体會了許多!!多謝!!byebye!
Posted at 2007-01-24 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]