| 2005 年 8 月 18 日 星期四 |
 |  |
|
濕哂~玩完啦!!


|
|
今日同區區一齊呀....好開心見到佢呀....之後同左佢去睇下d男仔跟波呀....
都唔知做咩....好掛住佢地喎....但佢地一個我都唔鐘意...!!
我都好鐘意睇佢地踢波架....特別有幾個既...我覺得佢地踢得幾型既....但唔講得...唔想你地亂唸
呀...!!個振仲落雨呀.....佢地仲踢...我地兩個有遮都濕哂呀....佢地...濕到成隻落湯雞咁呀....!!

之後同區區去食下野....之後返屋企...玩下倉鼠...佢見到倉鼠好開心...佢好like!!
我同區區仲食左件芝士cake....!!(哈哈~要我d肉整架~~講笑姐...!!)
 |
|
刊登時間︰2005-08-18 04:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




|
| 2005 年 8 月 17 日 星期三 |
 |  |
|
做哂功課....


|
|
我總於做哂d功課啦.....太好啦..!
最難個份西史報告都做完啦....做到我死下死下...要我作4頁呀...點作呀...抄都難抄啦...我搞盡腦汁....先
做好...你話幾難啦....(未做個d好快d做啦....)
我之後同媽咪去左旺角個邊....行下行下....都行左好耐呀...!買左好多野....(尋日媽咪贏錢...點知一日行街就
洗盡哂啦...所以話...錢好快洗哂.....哈哈)大家都有買野....我有d...佢有d....都好開心呀...但好累呀...
我明天可以見到區區....(好開心呀!!哈哈!)....可能有得睇''佢地''踢波tim...唔知架...!我明天有d野俾佢....
俾d 驚喜佢呀...哈哈!!(想知...唔話你知..)....
~~好夜啦~~要訓啦~~88啦~各位!~
 |
|
刊登時間︰2005-08-17 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




|
| 2005 年 8 月 16 日 星期二 |
 |  |
|
無咩特別


|
|
無咩特別.....只係去下圖書館.....之後區區叫我搵佢....佢來左買野喎....見到佢全家....(我唔係講粗口呀...唔
好誤會呀)....
我好掛住區區呀....個剪左個頭....佢話7頭...我唔覺呀....幾靚呀....鏡都裂啦...仲靚過之前....都唔知點解d
男仔話佢7喎....唉....唔識欣賞呀....!
 |
|
刊登時間︰2005-08-17 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




|
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|