呵呵=P
今日係中屎同英文測驗-x-
當然...
禾乖得很''今日番學前先開始溫書xDD
中屎禾最屎"
點知反而中屎合格率仲高過英文
((感覺上姐...))
禾=00=哂
唔知幾時先知幾多分呢可-v-!!~
× × × × × × × × × × × × ×
nO"2再次公布後宮佳麗結果xDD
第一::琦BaBy/E19 AnD 希,,姐係D爆/E19
((你地平手喎....))
第二::義義 AnD 池池,,
((又平手喎....))
第三::老公媽/E5~
第四::詩公 AnD 柔公 AnD 綺公,,
((又平手-.-))
其餘既請留意"
可能會俾打入冷宮xDDD
|