琴日我同abc一齊去左澳門"即日來回"
之前個日既夜晚因為太遲訓"
就算訓左都=冇訓到既關係"
所以冇訓到覺"
個日就咁5"00am出門口去左abc屋企"
大概6"30am就向碼頭出發
8"45am就到左澳門 - -
之後我地好悶既關係"
就亂上左小巴"
去左唔知邊度 =]"
熱到爆炸"
好彩搵到間m記,,坐低休息食野"
因為講左俾呀哥佢地聽1:30pm-2:00pm係澳門碼頭等"
所以我地好趕咁問人點樣返去碼頭 - -
我地2位kai子問人路"
到最後都返返去 ,,不過熱死
點知個個淆哂低 - -
根本冇黎到"
搞到白忙一場 - -
我仲諗住算啦,,返香港
係abc要我同佢係澳門再行陣我先行 - -
如果唔係晨早返屋企打機好過"
哂哂d錢 - -
成幾百蚊船飛"來回2百幾"
買到2張600點呢 - -
|