| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
| 2009-05-05 |
分類: 未分類 |
今日都ok無聊...
第一堂Eng,悶到就快訓着...>.<"
之後Putonghua,更無聊...
PE,考踢波,好好彩咁pass左~
自由活動,
閃避球,2E VS 2B,
2E嬴左=]
之後籃球5 on 5,2E VS 2B,
唔關我事,我坐係度睇,連個波係邊我都見唔到,
只見到10個白痴仔係度跑尼跑去-w-
之後執左個波同峰打,
跟住打2 on 2,未猜就夠鐘...
之後果幾堂都係度hea.
放學,番屋企,做功課...
做做下功課無啦啦係咁係度諗佢,
冇心機做...
聽日又要+操>.<"
文諾又搞左個爛gag,
佢話:「之前丁賢話節目預告6/5+操咋ma,會唔會節目調動,暫停播映架?」
====================================================================================================
YUI既歌真係好正呀~把聲超好聽呀~
但係點解好似個個都話唔識YUI架...
|
|
|
好想同你打番場1On1 如果仲當我係兄弟 就俾我同你打一場... k!n
|
網主回覆
你想幾時?
講明先,我退步左好多-3-
邊個輸邊個嬴,我地都係好兄弟=] Posted at 2009-05-05 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|