| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 8 月 14 日 星期一 |
 | |
| NONONO!* |
琴晚我3點幾先訓*金日12點幾就比媽咪叫醒左*話一陣表哥黎我地屋企搵我喎*要我而家起申*起左申之後響度玩電腦!*聽歌!*部腦系甘輕機!*吾制牙!*
跟住3點幾表哥黎到=]*叫我幫佢打d字入部腦度*easy!*跟住要print-V-"旦系我部printer冇墨喎><*so過左隔離屋叫肥仔哥哥幫我print=]*thank you!*
瑤瑤過左黎玩=]*happy!*玩玩下有陣臭味><*佢xx*嗚嗚T_T*佢坐響我前面*跟住又睇電視!*睇完之後又玩電腦*又輕機*睇見部腦就眼火爆!*
跟住牙哥佢地番左黎食飯=]*食完big人洗碗!*做牙妹真系慘T_T*跟住玩左一陣就詔左牙哥屋企*coz要整電腦!*不是我幫佢地整*我去玩嫁咋!*
而家響牙哥屋企*佢部腦快好多牙!*如果呢部腦系我既咪好囉!*最衰吾系*快d教唆我老豆幫我買過部腦喇!*
 |
| 刊登時間︰2006-08-15 01:36 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|