| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 8 月 16 日 星期三 |
 | |
HAPPY!*  |
琴晚我刀3點幾4點先訓!*金蕉11點幾先起申!*一起申就落去飲茶!*飲完就去買材料!*去左火炭買!*跟住搭taxi搵牙哥!*跟住3點半就去接牙撈放學!*
好得意牙佢!*佢老師講到佢響學校果陣好得意!*真系好想睇住佢番學!*同牙哥去左開工!*同牙撈傾計!*so qute!*
跟住去買crap*番到屋企就開始為婆婆個蛋糕而落手整喇!*首先整左支bass先!*整左幾個!*有一個比我整爛左!*跟住整埋個牌!*跟住就食飯!*食完睇電視&玩!*
過左冇幾耐就食crap!*好好味!*食完就整埋d姐利糖&脆脆底*頭先同肥佳一齊玩富甲!*好好玩牙!*金日總算系有一個好既開始!*
而家最擔心就系聽日吾識去&去到個蛋糕會溶!*教下我可以點?*
 |
| 刊登時間︰2006-08-17 04:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|