| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 8 月 17 日 星期四 |
 | |
婆婆生日快樂!*  |
琴晚打完日記就訓lu!*金蕉11點幾先起申!*一起申就要開始整蛋糕!*整到1點幾就落去飲茶!*飲完番到屋企整得幾多得幾多!*牙嫂就落去接牙撈!*我就自己整住先!*
跟住一度整整整整整到4點幾!*終於刀整完喇!*happy!*多謝牙嫂幫我補飛!*跟住5點幾就出門口lu!*去到紅磡搵牙丙佢地!*跟住就同珊媽一度傾傾傾傾電話!*去到之後一度等等等等等=[*蛋糕就黎溶喇!*
7點先上船!*見到嫁船貨不對板!*刀上左先!*牙lo整比婆婆個蛋糕吾知比邊個整到爛左牙!*響度喊!*吾好甘傷心!*下次買過!*跟住一陣又落番船!*我問佢地而家去邊!*d蛋糕就黎溶喇!*佢竟然話響度食左d蛋糕先!*
so*成鵬人就響個亭度食野!*真系史上第1次!*婆婆威到盡!*跟住食食食食食曬d野!*我就繼續傾傾傾傾傾電話!*跟住8點幾就走lu!*
跟住搭火車番牙哥度拎野!*牙嫂整左個蛋糕!*好令好好味!*跟住牙哥又打機!*打到差吾多12點先走!*真系衰!*番到去之後又買野飲!*買野食果陣又見到軟件!*不過佢見我吾到!*見到杜子青!*警告你!*吾好再亂甘叫我!*我有名你叫!*吾好再亂甘同我改名!*吾系既話你以後刀吾好同我講野!*
番到屋企*整埋電腦d野!*一陣要折曬d線佢lu!*聽日牙哥拎出去比表哥整!*我就北上!*電腦牙電腦!*刀吾知你會吾會好番*好吾番就要永別喇!*
 |
| 刊登時間︰2006-08-18 03:00 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|