Ceilia2BI
暱稱: 心醉╰O幻想°.+ ξ`CEiLia2bI
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
發燒a"a,,,
配眼鏡
我既心情’’
衰人招招!!
嚇屎禾>v<’
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

     

    

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天     

今日..7點出門...

約左人..一齊搭車

o哂咀~

等左一陣...有車~

唉...勁早返到

7:30左右返到學校...

之後..同佢一齊..

係後樓梯到..坐~

唉...冇左la...

冇左la~

好煩呀~...

8點左右..

就去幫佢買野~..

點鬼知..拿盈...係到

仲要係咁講..

o哂咀....

佢仲要係咁..唱..

仲要唱比人知咩陳春春..

好低能~

佢之前....都比人係咁唱...仲要喊喎..

不過..我比佢咁唱..

我唔會喊..

因為..喊...代表..話比人知...你係~!!!

佢仲要講完又再講..

仲要發我皮氣...

係佢自己唔岩..仲係到嬲人~!

o哂咀~~~

不過..係呢間學校..真係冇個..

冇1個....係我g fd~

不過..同喂蚊..都可以..得呱..

不過..唔知..聽日..佢會點~

不過...我好嬲拿盈..

佢都知到比人唱既感覺

佢自己唔中2..

佢唔識幫人諗?

人信佢..先話比佢知..

點知..佢爆比人知..

我好憎你..地

仲有..

邊有fd會話自己fd..係死八婆

o哂咀~

我已經冇嬲佢..la

o哂咀..

唔通..又係我既錯?

我唔明白囉~

如果係我錯..我會say sorry

但...如果唔係我..錯..

我死都唔認~!!!

仲有句:己所不欲,勿施於人..呀~


刊登時間︰2006-11-01 05:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]