| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


|
2006 年 11 月 1 日 星期三 今日..7點出門...
約左人..一齊搭車
o哂咀~
等左一陣...有車~
唉...勁早返到
7:30左右返到學校...
之後..同佢一齊..
係後樓梯到..坐~
唉...冇左la...
冇左la~
好煩呀~...
8點左右..
就去幫佢買野~..
點鬼知..拿盈...係到
仲要係咁講..
o哂咀....
佢仲要係咁..唱..
仲要唱比人知咩陳春春..
好低能~
佢之前....都比人係咁唱...仲要喊喎..
不過..我比佢咁唱..
我唔會喊..
因為..喊...代表..話比人知...你係~!!!
佢仲要講完又再講..
仲要發我皮氣...
係佢自己唔岩..仲係到嬲人~!
o哂咀~~~
不過..係呢間學校..真係冇個..
冇1個....係我g fd~
不過..同喂蚊..都可以..得呱..
不過..唔知..聽日..佢會點~
不過...我好嬲拿盈..
佢都知到比人唱既感覺
佢自己唔中2..
佢唔識幫人諗?
人信佢..先話比佢知..
點知..佢爆比人知..
我好憎你..地
仲有..
邊有fd會話自己fd..係死八婆
o哂咀~
我已經冇嬲佢..la
o哂咀..
唔通..又係我既錯?
我唔明白囉~
如果係我錯..我會say sorry
但...如果唔係我..錯..
我死都唔認~!!!
仲有句:己所不欲,勿施於人..呀~
刊登時間︰2006-11-01 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

 
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 49 | »
|