聽日就係油畫堂la!~
洗最多米ge堂啊!~>3<
我希望5會洗太多money la!~
我都希望有一份工啊!!!!!(可以幫補一下.....傷心
不過都好開心 ^ o ^
因為有得學野係最開心ge!~^^
今日無端端好頭痛!!!
不過今早整左兩個好好食GE PIZZA!! ^ ^
我第一次整PIZZA就有事發生LA!!
我明明跟住食譜整GA LA~
但係D面團都5識發大2倍GE??
我好想知點解啊??
但係呢個問題可能我揾5到答案嫁LA!~
不過,最後我都覺得好好食呢!! ^ ^
今日係我第一日係呢度寫日記!~^^
希望可以KEEP住寫日記LA!~(係經常都5寫嫁WO!~你得5得嫁??
E+係2010/11/30 01:17