| «‹ June 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
~
~
~我的連結~
|
|
2010 年 3 月 16 日 星期二~ |
|
/16-3-2010 & \ |
分類: 未分類 |
今日牙珈生日,
我祝佢,
{生日大大大快樂}
祝你每日都開心愉快,
今日上堂好悶,
第1堂maths,
勤n衍表現唱{老公萬歲},
haha~
笑死我la,
佢地唱得超好笑lo,
如果佢地跳埋舞o既話,
我會笑到痴線,
唔講佢地la,
今日冇咩功課要做,
所以今日好快就做晒,
都唔知尋日咩事,
有超多功課,
d野仲要系抄嫁lo,
不過今日又冇咩野要做播,
1系就好得閒,
1系就鬼死咁忘,
今日我可以早訓la,
咁快做晒d功課,
感覺好唔自在,
唉,
聽日就系我daddymammy番la,
我唔系好想lo,
我d自由又冇la,
點解唔去多幾日姐...-3-
唔打la,
大家睇完俾個cm la!
|
|
|
HEy039 於 2010-03-17 09:05 PM 發表:
COMMENT:)
|
網主回覆
THX=] Posted at 2010-03-17 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系ar,真系笑死la!
你系到都會笑死,
haha~ Posted at 2010-03-17 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha,
系ar!
大大大=] Posted at 2010-03-17 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2010-03-17 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2010-03-17 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2010-03-17 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2010-03-17 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2010-03-17 10:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
poyuqq 於 2010-03-16 09:37 PM 發表:
cOMmenT;';
|
網主回覆
thx=] Posted at 2010-03-17 10:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|