| «‹ April 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 25 日 星期三  |
| 2009-11-25 |
分類: 未分類 |
掉左位囉咩事..
坐第4行第3個.
左手邊''mickey''.佢既後面係熙熙.
我後面就無人.
我前面郭諾詩.右面係ruby
ruby 前面陳彥豪.都ok 啦..
雖然無得出貓.
放學蔡潺on99
都唔想講粗口.但係唔屌唔得.
人地都咁咩啦屌.
聽日反半日.打friendly.
加油呀喂.
莫少君快d好反啦.
|
|
|
DLxH 於 2009-11-26 03:57 PM 發表:
點解冇得出貓呀
|
|
|
polkmn 於 2009-11-25 08:00 PM 發表:
|
網主回覆
屌埋你都重得呀 Posted at 2009-11-25 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kk0000 於 2009-11-25 07:19 PM 發表:
cm
|
|