近排懶左.唔想打blog.
今日eXam.考中文.作文同bK''
中文ok唔難.但係單完知識都ok難- -'
作文第1篇作我最尊敬的1位老師...最易了吧-v-
bk就真係pk- -'
ok難囉d長問答.多數亂答- -'
之後放學去左aPm食雞雞.4個人夾份食套餐.又肥了 - -''
之後去翹家玩勁舞同cs.玩左鋪188.勁神.13p compo x 3 -3-'但係都得26m幾 - -'
之後去左打波-3-'打打下翹要報習.走左.跟住同汶.蔡生去左公園坐左1陣就走了.
今日玩到巧似聽日唔屎考方試咁- -'
d英文生字有排溫喇- -'
|