Got My Cursor @ 123Cursors.com
`我會相信一切有盡頭;[
ChAnTObY
暱稱: •♀彥]
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-06-04
2010-05-23
2010-05-14
2010-05-01
2010-04-24
文章分類
全部 (194)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 194
留言總數: 1194
今日人氣: 9
累積人氣: 15994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


學界第1場` 分類: 未分類

今日打學界''

食完lunch就走-3-'

唔使上is pth 同ih 依3個悶堂-3-''

正`之後去答車.行左成半個中`去到重要矛車`

等到車;去到又要行成個字-v-''去九龍仔公園'''

去到又要換3換左兩個字.出到去`已經兩點11 了`

熱身都未熱球證就叫我地得未`我地跑左1分鐘+2分鐘熱身就開波了`

我打正選- -''估都估唔到`打中堅`對手係九龍塘中學`

開波了'之前以為佢地巧勁''點知比我地踢晒`我地後衛都唔使行.

企係中圈等波踢''終於李文傑入到波`不過都係-6 滴`

之後又我地踢晒`佢地1次射波都未射過`之後對面龍門開波''對面個教練話慢慢黎''

對面有條友就話快d[[慢慢黎.快d.慢慢黎.快d]]卡卡`之後又有個人勁大聲話快d''

跟住對面副教話.[[咁大聲做咩哇`洗唔洗比支咪你牙`]]跟住有條友唱演唱會`

[1組擴音滴喇叭] 我以為係我地後備唱滴`點知係莫少君唱`卡卡`

踢完了.1-0贏左''牙sir 話我踢得好.又無失波.又無漏波`.話我有前徒`

我心諗.我點左10次波到`唔係咁都失哇-v-'

之後上5人場踢`踢左陣就走了`

 

翹.我贏左喇`重有你藍球要贏牙`輸左既話比人圍-3-卡卡`






訪客留言 (返回 ChAnTObY 的日誌)


hebetsang 於 2008-01-25 06:20 PM 發表:
c/\/\.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NihA0 於 2008-01-23 11:21 PM 發表:
廢廢滴弱能君-_-
今日係學校你都產空氣仆得好帥呀;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DEVILmOK 於 2008-01-23 09:02 PM 發表:
今場我mark人不錯了吧-]]
只係踢左2次空氣臭左xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NiCoLe1018 於 2008-01-23 08:00 PM 發表:
贏左丫...@0@
仲以為你會輸tim
奶茶字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling3314 於 2008-01-23 07:50 PM 發表:
n0.1`
-v-"贏了..弓囍`
不過系人地廢姐`
佧佧`
[[[[飄`~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你點知既''
成組入面.
真係佢地醉廢滴
Posted at 2008-01-23 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ChAnTObY 的日誌 ]