今日上comp;;
比吳太話.唔巧一齊針對不舉佬.
勁煩'
之後上chi;玩足成兩堂
之後反課室;;一路行.一路跌野.
唔知跌左咩;
之後唔屎上英文堂.去作見王姑.點知佢地落作去eng center::
頂;又唔遲一日先落去'
之後第三個小息:果條友叫我落去搵佢'
點知叫我唔使操留.但係叫我作文.
作''學生對老師的態度,上課時有什麼應該做和不應該做'
長到乜咁;之後放學同汶落去打雞"
開外掛''點知個外掛廢滴/仆落街.
有爆多功課喔`````````````