Got My Cursor @ 123Cursors.com
`我會相信一切有盡頭;[
ChAnTObY
暱稱: •♀彥]
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-06-04
2010-05-23
2010-05-14
2010-05-01
2010-04-24
文章分類
全部 (194)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 194
留言總數: 1194
今日人氣: 0
累積人氣: 15949
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


學界第3場` 分類: 未分類

今日.

一朝又玩勁舞喇.

我發學我8k既技術進步左'

之後踢學界

打聖道迦南''

點知重勁過基考

我地第一次比人抄`

輸3球`

我係到發夢`

第1球肥勤接唔實.無野巧講.

第2球關我事了.人地禁區外射波喇.

向住我射.粒波彈下彈下`我又踢空氣.

入左.我即場爆粗-v-'

半場完左`

成班比牙sir 小`話我地係到發夢.又唔跑`

小足成個字`水都無飲就出去踢.

下半場我踢得幾巧,

踢留幾球波姐.重串條矮仔

佢話我地龍門無x(唔識打- -'')手

跟住我就串反佢.

你廢咪想佢x手囉.

佢話''你輸左就唔好嘈.

我話''乜矮仔有資格出聲咩.

跟住佢走作.

跟住佢單刀.點知越位.龍門玲左粒波喇

跟住佢扮晒野.插水.跟住智障中話.

好真牙佢d戲.跟住我話幾真牙.

跟住佢就起反身.之後佢又扮野.

我剷佢喇.剷中波,佢又扮野.

見住球證見佢插得水多.

無吹.卡卡'

之後對面單刀/輸埋果球.

完場.

見反巧耐無見既黃子峰.

以前胖虎既佢.轉作做第二個人咁.

巧彩佢重應得我.

之後就反歸了.

今次出唔到線.唔緊要'

巧過上年.一球都無入過[[上年我唔係足球隊滴]]

今年贏作一場.有進步喇.






訪客留言 (返回 ChAnTObY 的日誌)


hebetsang 於 2008-02-06 02:01 PM 發表:
.....悶...
..輸左~~~
卡卡....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解輸作''
個個都咁開心既-w-'
Posted at 2008-02-06 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meau 於 2008-02-06 10:59 AM 發表:
輸了...... haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -''咁勁你黎踢囉.
 
Posted at 2008-02-06 01:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DeViL`君* 於 2008-02-05 09:16 PM 發表:
你估我想?!
我打前鋒1定會用力好多-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0-;;
你想用力都用唔到;
佢定禁住我地黎打.
輸三球算小喇.
唔緊要.下場加油.
抄人地
Posted at 2008-02-06 01:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling3314 於 2008-02-05 08:00 PM 發表:
節哀順變:::
佧佧`輸了嘛`
囍囍`
[[[飄``~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v-''重未死
Posted at 2008-02-05 08:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DeViL`君* 於 2008-02-05 07:39 PM 發表:
屌` on既-.-'
我今場都踢得好差
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又話今場要入波- -''
點知打後衛;
Posted at 2008-02-05 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ChAnTObY 的日誌 ]