| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
| 學界第3場` |
分類: 未分類 |
今日.
一朝又玩勁舞喇.
我發學我8k既技術進步左'
之後踢學界
打聖道迦南''
點知重勁過基考
我地第一次比人抄`
輸3球`
我係到發夢`
第1球肥勤接唔實.無野巧講.
第2球關我事了.人地禁區外射波喇.
向住我射.粒波彈下彈下`我又踢空氣.
入左.我即場爆粗-v-'
半場完左`
成班比牙sir 小`話我地係到發夢.又唔跑`
小足成個字`水都無飲就出去踢.
下半場我踢得幾巧,
踢留幾球波姐.重串條矮仔
佢話我地龍門無x(唔識打- -'')手
跟住我就串反佢.
你廢咪想佢x手囉.
佢話''你輸左就唔好嘈.
我話''乜矮仔有資格出聲咩.
跟住佢走作.
跟住佢單刀.點知越位.龍門玲左粒波喇
跟住佢扮晒野.插水.跟住智障中話.
好真牙佢d戲.跟住我話幾真牙.
跟住佢就起反身.之後佢又扮野.
我剷佢喇.剷中波,佢又扮野.
見住球證見佢插得水多.
無吹.卡卡'
之後對面單刀/輸埋果球.
完場.
見反巧耐無見既黃子峰.
以前胖虎既佢.轉作做第二個人咁.
巧彩佢重應得我.
之後就反歸了.
今次出唔到線.唔緊要'
巧過上年.一球都無入過[[上年我唔係足球隊滴]]
今年贏作一場.有進步喇.
|
網主回覆
點解輸作''
個個都咁開心既-w-' Posted at 2008-02-06 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
meau 於 2008-02-06 10:59 AM 發表:
輸了...... haha
|
網主回覆
- -''咁勁你黎踢囉.
Posted at 2008-02-06 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
DeViL`君* 於 2008-02-05 09:16 PM 發表:
你估我想?! 我打前鋒1定會用力好多-.-
|
網主回覆
-0-;;
你想用力都用唔到;
佢定禁住我地黎打.
輸三球算小喇.
唔緊要.下場加油.
抄人地 Posted at 2008-02-06 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-v-''重未死 Posted at 2008-02-05 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
DeViL`君* 於 2008-02-05 07:39 PM 發表:
屌` on既-.-' 我今場都踢得好差
|
網主回覆
又話今場要入波- -''
點知打後衛; Posted at 2008-02-05 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|