ζ愛≠卓兒¥小屋
ζ愛≠卓兒↗隱蔽
ChEUk_kIn
暱稱: ζ愛≠卓兒
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-01-31
2010-01-30
2010-01-20
2010-01-19
2010-01-18
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 37
今日人氣: 1
累積人氣: 740
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


2008-10-15 分類: 未分類

SORRY SORRY~

琴日忘了打日記

因為要做it project呢

 

今日我又遲到了-_-

明明8點7上火車...

去到火炭delay wo-_-

停左15mins先知有人墮軌

火炭15mins 沙田30mins...

咁就令我缺左第一堂席

今日終於做好第一個作品

 

今日放學都冇搵km

廢事去一陣佢地返屋企la~

 

我對感情事永遠都搞不好

別人為我爭取機會..

但我每次機會都放棄..很對不起..

我對佢一點感情都沒有..

點樣開始呢...

如果我同某些人無分別的話..

我唔會再溝女...

 

寧願 什麼都不愛 為著別難過



2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


2008-10-13 分類: 未分類

WOW~~

今日返fkyc呢~

搞到我走左3個鐘堂~

算算算~~nvm

 

入到去~咩老師都唔得閒

好彩文sir係度

so比左我地入去~

今日見左文sir, miss ha ,miss謝,aunt楊,ling姐

都好多人呢~重有d同學

最緊要當然係打波la

唉~周sir唔係到~竟然去左帶泳隊

5:30我地就走lu~

 

跟住去左浚home玩大富翁~

第一埸km win,第二埸ek win

8點~開始打邊爐~

highhigh~~~

 

老友記唔需要顧慮我

我話冇就冇~

想做就做~~會支持你~

成功在望~

 

而我 徹底的知錯 拒絕再飛墮



2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


2008-10-12 分類: 未分類

今日係星期日ar

我重諗住可以訓耐d

點知比人嘈醒

 

中午去左搵km

去左幫健整xanga

教ek同km玩信長

 

6點幾走

去左買cake

ar媽生日呢o_o~

 

送大家一首歌

關楚耀 - 悲哀代言人

作曲:Ben Tsang
填詞:黃偉文
編曲:謝國維
監製:謝國維/張敬軒

寧願 什麼都不要 就是別煩我
而我 已經不想再 霸著這寶座
讓我走 我已經唱悶了
對角色入座 談失戀的怨歌

寧願 什麼都不愛 為著別難過
何況 再表演心痛 也沒有幫助
做到的 我已經也做過
每晚出席陪坐 而你心中亦無我

明知苦得很 何必犧牲到那樣深
做個悲慘世界的代言人 如何能自命榮幸
泥足這麼深 何不早一秒來解困
再別看 誰人與你 熱吻


人家 或者很喜愛 為浪漫而錯
而我 徹底的知錯 拒絕再飛墮
若你所 賜我的眼淚 未能榮耀我
何妨冷靜下台 泡沫自行敲破

明知苦得很 何必犧牲到那樣深
做個悲慘世界的代言人 如何能自命榮幸
泥足這麼深 何不早一秒來解困
脫下這名銜 再另尋合襯
誰說訂了合約 為你傷心

明知苦得很 何必犧牲到那樣深
做了悲慘世界的代言人 還懷疑被鍍了金
泥足這麼深 何不早一秒來解困
放下你 猶如 戒了 毒癮



2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


2008-10-11 分類: 未分類

累死..星期6都要返

成個星期都6點起

累死我了呢...

 

放學又去左搵km

去左和興鋤d

之後返左去m記

hea左勁耐...

我訓著左

 

6-7點送晴晴返去

 

夜晚去左c浩 home打will

km同健玩到勁high

我同ek比佢地用d電線打到勁痛

 

12點返歸



2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


2008-10-10 分類: 未分類

今日英文補課要返8點半

我又遲了15分

上到去ar sir 未黎

佢9:15先上到黎

話唔記得..so唔計

勁唔彩-_-冇左1個鐘訓-_-

 

放學又去左m記

冇咩聲出..唔知點解

so我先打機..

 

行左陣去買野同佢地

全程都好靜我~

 

走果時撞到晴

見佢地傾得咁high

唔知做咩都冇咩反應

想靜靜咁走..點知比ek見到

捉住左我...

 

點解我唔多想講野呢..

回到過去的我........?