WOW~~
今日返fkyc呢~
搞到我走左3個鐘堂~
算算算~~nvm
入到去~咩老師都唔得閒
好彩文sir係度
so比左我地入去~
今日見左文sir, miss ha ,miss謝,aunt楊,ling姐
都好多人呢~重有d同學
最緊要當然係打波la
唉~周sir唔係到~竟然去左帶泳隊
5:30我地就走lu~
跟住去左浚home玩大富翁~
第一埸km win,第二埸ek win
8點~開始打邊爐~
highhigh~~~
老友記唔需要顧慮我
我話冇就冇~
想做就做~~會支持你~
成功在望~
而我 徹底的知錯 拒絕再飛墮 |