金日去左同學個Birthday Party. d野食好好味">< 不過就悶左d" 一悶..除左諗起`StephanIe- 我就緊係諗起 [ 空心 ] 喇">< 之後就同佢 sd 信息.. 之後..又玩下電腦.. 走黎走去.. sd下信息.. 玩下... ... ... ... ... 嘩`!食蛋糕">< 黑森林哇"=) 好好味丫"=) 呵呵呵~ 之後我地就走喇" 反黎個陣就玩下電腦" 佢0n"左喎" 緊係開心喇"=) 同佢傾左陣計.. 一齊睇獎門人..=D 哈哈">< 金日..好開心丫"