| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009-09-08 |
分類: 未分類 |
今日都係有好多maths功課..
而家仲做緊呀 慘慘慘..
睇得出我d maths叻左呀
今日比左封信潔
好多貼紙架-,-
唔知佢中唔中意呢?!
sd左個sms比佢
佢都唔re我哇..
慘慘..今日choco冇番呀
英文堂冇得同佢玩
英文堂我不嬲都唔理架
因為真係好無聊
個個女人仲叫我幫手
點英文W.S > <"
我都唔知邊個打邊個
不過慢慢點囉
點到差唔多落堂
佢都唔理我 ^^
咁仲好 唔洗理佢
嘻~我都唔知有冇點錯架
不過一定冇點錯我自己
所以唔理喇=)
之後又派野比我地做
不過佢又教哂..
係度自問自答咁
今日第一日上電腦堂
miss law教得ok
最小有趣味d
令我地比心機去聽
又教得易記
好過個個張sir
點解次次都拉埋
張sir落水嘅?!
可能係因為佢教
得太差啦 令我..
好快又要dict喇
我要+oil先得=]
晴嘅一點一滴XD
|
發表時間:2009-09-08 07:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|