今日係第一次入qooza打日記
今日我約左d FD去樂富傾野,傾D咩?
傾做普通話既project,講起個project就淋起個條粉皮la(姓高既老師)!!
個條粉皮次次上普通話堂都響道嘈嘈閉,我淋好多人都冇聽書嫁啦!
今次做project佢凈係比一個禮拜做咩香港美食,要寫三千字書面報告同埋powerpoint
又要做到咁又要做到咁,真係好煩;)
我地哩dF.1生點做牙,佢都Kai Kai地
真係唔想做哩個project
聽日要返學,兩日休息的時間完啦!
......星期二要匯報,唔比佢話就得啦!!
|