有d人AlawYs憎人同講人地壞話(個個人..心照啦)
佢d原因又不詳,都唔知佢個心淋乜野...唉呀\(╯-╰)/
好心煩呀!!(希望我地三個同佢快d好返)
好想同佢攤牌loR,但係佢唔開心唔講,所以我都唔知佢想點
唔開心,唔鍾意..可以同我地講呀
又唔係唔比你講..你同我地講我地可以改woR
依家又暗暗咁嬲,唔明顯但係我地知嫁
講真..
我都唔知我做錯咩野
定係
我得罪你??
不明白呀!!
僧人對自己都唔好La(希望佢知道li點)