好耶!!(依家心情都唔錯)
因為今日終於知道某d野啦!!
我終於明白佢地既一切,連我自己都有誤會到人XD
在此說聲"Sorry/對唔住"
我希望佢地會快d好返
但係機會都好細吓..
不過望就咁望
嘻!!但係呢我明就得嫁啦..
但原哩..佢地兩個仍然當我係朋友
而我做既野係有用就得啦(要接受)
HEY!今日回家的路途中哩,我淋到都有幾句句子:
.在坐既每一位,都是我的真心好友
.無論係點對我,我都覺得你是我的朋友
.大家之間都有太多既誤會,令到大家面面相覷
.能化解誤會,將心結釋放,將愁恨拋諸腦後,明天會更好
^^切勿抄襲^^
|