已經好耐冇打啦!!唉!!
有冇一個月呢
應該有啦
因為超唔想打字
又打得慢,唔該人快
咁咪打小d loR
又冇咩好大件o既事
又都冇咩時間打啦
日日鬼咁多功課
又要讀書(我咁乖女,係咪咁講先XD)
有冇人BY啊??冇o既話我好Hurt嫁
最深刻既事咪認返我既呀媽+老豆
(學校個d)
又有sweet heart,Daring之類既人囉(全女嫁:)
仲有考試成績都OK
全班第5
全級應該......
我應會遲好多再打..