~TiN TuNg~
記起每日的一點一滴,同大家一齊分享每一個美好同唔美好的時刻!!
睇完記得留comment!!
ChIsTInEWong
暱稱: ~靖ChING~
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
返落泥啦!!
~~開開心心的一天!!~~
**陸運**
**水運會**
國慶啦!!
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 33
今日人氣: 7
累積人氣: 944
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 11 日  星期四   寒冷


今個禮拜... 鬱悶 分類: 未分類

成一個幾月冇打啦

可能心情麻麻啦

唔知點解近一個禮拜勁醋囉

心情好差..

好多因數o既

因為一個月啦麻

多野發生瓜

係呢一個月..

我就調左3次位

勁唔勁(你話呢??)

依家隔離多左一個傻仔

我覺得我地調位最開心既係D老師囉

我依家冇得傾計

同隔離果個冇計傾

我都唔知佢係邊度泥

火星??(唔岩頻道)

十足十係一個on9仔

如果大家唔知咩叫on9

可以睇下佢個死樣

我前面個個日日係度唱歌囉(唔好聽>.<)

我完全唔想聽

又成日係度唱,唉..

佢枝首本名曲係(Panda ..)

如果同我玩得埋d既fd都知我勁醋左(唔係呷個隻..都冇啦)

第一可能係我老母loR(我都未試過咁粗叫我呀媽)

日日係度話我唔沖涼

唔做功課,車..佢又唔係見唔島我做功課

第二可能係佢地(不講明)LA

有時覺得有少少煩既Feel

打左呢篇野都唔知何年何日再打

應該好快瓜..




訪客留言 (返回 ChIsTInEWong 的日誌)


rhianna 於 2010-03-13 07:04 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kirstyho 於 2010-03-12 09:39 PM 發表:
頂!我邊唱歌喎!
Panda吾好聽咩?
你咪又系係度笑!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 頂乜野呀你..係你唱得難聽我先笑咋,傻女
唔該你呀
唔好日日係道影人呀
Posted at 2010-03-13 08:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]