成一個幾月冇打啦
可能心情麻麻啦
唔知點解近一個禮拜勁醋囉
心情好差..
好多因數o既
因為一個月啦麻
多野發生瓜
係呢一個月..
我就調左3次位
勁唔勁(你話呢??)
依家隔離多左一個傻仔
我覺得我地調位最開心既係D老師囉
我依家冇得傾計
同隔離果個冇計傾
我都唔知佢係邊度泥
火星??(唔岩頻道)
十足十係一個on9仔
如果大家唔知咩叫on9
可以睇下佢個死樣
我前面個個日日係度唱歌囉(唔好聽>.<)
我完全唔想聽
又成日係度唱,唉..
佢枝首本名曲係(Panda ..)
如果同我玩得埋d既fd都知我勁醋左(唔係呷個隻..都冇啦)
第一可能係我老母loR(我都未試過咁粗叫我呀媽)
日日係度話我唔沖涼
唔做功課,車..佢又唔係見唔島我做功課
第二可能係佢地(不講明)LA
有時覺得有少少煩既Feel
打左呢篇野都唔知何年何日再打
應該好快瓜..
|