人地話中一都好易過
我覺得都可以啦
唔係好快..唔係好慢o既
不過成績麻麻
差左好多(同上學期比)
差7名..唉
我未試過嫁
返到屋企同呀媽講
呀媽話叫我留班(傻嫁..又唔係尾幾,,唔過20名)
評語就可以,都唔錯
下年有個師妹入左何官
希望佢仲記得我啦(女仔泥嫁!!!都ok熟)
我睇返之前我打個d野
好白痴同好無聊..哈哈XD