今日上咗2堂勁悶o既EP(再悶d牙,笨v__v)超無奈
上左勁奈堂,終於等到放飯,
食完飯之後,諗住同平平去練古箏,點知道門lock左,
Miss張仲要碌大隻眼望過o黎,搞到好囉(喂!)
好彩今日個樹賴冇考口試,如果5係我實死
放左學之後,本來係要上古箏班,
點知5洗(囧死了)
出左學校門口之後,
同lulu,lele,咪咪,慈慈同平平去左公園send歌,
之後閃人