| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
|
今日...本身就唔係幾想出街
到到呀俊華哥打黎...問我打唔打
我又係到睇緊乒乓波外圍賽...問咗自己一陣
最終決定係去打波..係樓下打咗一陣
見仲有時間...出去體育館打番陣
打咗場無限分...打到夠鐘為止
點鬼知...輸鬼咗...我可憐呀
番屋企個陣...隻腳累到行唔到
個個白痴仔...係到學阿甘正傳個呀甘
話好想跑步...點知唔同埋我
咁就跑咗去...白痴仔!!!
|
|
發表時間:2008-03-11 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
琴日...約咗侯咖源去打波
到今朝10點幾先起身...之後出去食d野
就出去聯和墟...約咗佢11點
點知10:15就去到..hehe
去到售票處..見到陳朱素華...先知到今日原本要練波
同呀侯咖源玩得勁開心...咩都打曬出黎
有幾耐就好累呀....番到屋企之前
買咗個m記番屋企食...之後就做pROjECt
班x街都唔做野...真係想殺咗佢地
|
|
發表時間:2008-03-11 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 37 | » |