| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
| ..... |
分類: 未分類 |
唉 勁熱
今日6點起左身 4點先訓
之後就打左陣機
打到11點 就搵FD
但係.....個個訓到死左
之後丫趙話今日出黎食野
我5點出左去 朗泥屋企
等朗泥換3 沖涼個D
等到訓左 5點30去到等佢個屎忽鬼整野
整左2個鍾 真係屌死佢
丫趙就係嘉幅等左我地8個字到 佢真係好人 冇屌到
之後去左 粉中 食M記
食完 係粉中行黎行去
冇啦啦行左去 (逼)湖
去左十蚊店 個到 玩
打藍球 影相...冇左好多錢錢 但好開心
玩到10點去左嘉幅坐。 完
我好淆低丫 我咁大個仔 第一次咁淆 就係淆 升唔到班丫 ................
|
|
|
mary67 於 2009-07-15 03:59 PM 發表:
cm
|
|
|
包租婆 於 2009-07-14 04:56 PM 發表:
cm
|
網主回覆
多謝你CM 但你係邊個?@@ Posted at 2009-07-15 12:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
打錯左t1m'' 改番;; a哥變左b0r ^^ 影相,,貼紙相嗎?!,,,, 有冇拍拖呢? 有女記住要去珍惜牙;; 好難先會有架`` 冇女快d去搵番個岩你既啦;; 我都有na..(佢仲對我好好,,旦我吾識得去珍惜,,旦佢完全冇怪我] 你再冇女..我笑死你架'' 我依家拍拖拍得好開心,,你都快d搵番個啦' 要好認真甘拍牙;' .__. ''
|
|
|
a哥變左b0r ^^ 影相,,貼紙相嗎?!,,,, 有冇拍拖呢? a女記住要去珍惜牙;; 好難先會有架`` 冇女快d去搵番個岩你既啦;; 我都有na..(佢仲對我好好,,旦我吾識得去珍惜,,旦佢完全冇怪我] 你再冇女..我笑死你架'' 我依家拍拖拍得好開心,,你都快d搵番個啦' 要好認真甘拍牙;' .__.
|
|