| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 16 日 星期日  |
| 2009-08-16 |
分類: 未分類 |
唉 今日比人叫起身 出大埔
10點坐我5叔間車去
出到去我姑媽到
之後去左大家樂食野
食完就做野啦
辛苦 辛苦 勁辛苦
做到4點番屋企
番到屋企就沖涼訓左\
訓到9點幾 起身睇電視
|
網主回覆
THz Posted at 2009-08-17 04:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
a哥` 你轉是否轉死性還是有拖拍` ?-_____- 打甘多`!! 之前又吾見你打甘多` v___v'
|
|
|
♥ 黎到送番個心送你先` ^___^ ♥ 哼`, 乜你有當我係你個妹咩?!v___v心淡 又吾成日黎留言喎` 留左俾你甘多` 心痛! 你又吾留` 好悶咖`.. 吾想再留`!!- - 傷心`! 多d黎留言啦`!! 我就會日日黎留言咖`!! 開心`
|
|
|
Ken876 於 2009-08-17 03:06 AM 發表:
c0mment. :)
|
|