今日7點30分 起身45分出門口
同丫寶番學~~~~
VA x3 ok啦唔悶 畫野
中文 玩/訓
英文 玩
中教~~坐~~
IH x2 ~上堂 ((@@))
放左學幫丫sir 整野~~~整到4點30分到
一個一番屋企~~~打機
打到7點出左去全家食飯~~~
食完 去買電話 ~~~
買左4部 一人一部~~
因為丫哥出人工有錢
4部野 買左9千7百幾
之後番左屋企 @@ 我個部同朱仔一樣但係白紅色~~~