4月6...
5點幾同丫趙樺樺出左mk 買野
跟住6點幾去mk火車站等 家浩 美美 朗泥 柱男 肥汶 吹青 彊c 陳仔丫波
跟住就去左 唱k
丫趙 同陳仔同一日生日@@
之後一陣就訂左房 ///可以唱到零晨5點
但我地唱到11點幾就走左 之後去左mk行左陣
就番粉嶺 ..送完美美 同樺樺番屋企
就去通頂
飛的 去聯和 打機啦
去88 冇開 之後去下城又冇開 屌...
之後又飛的去上水 個陣都1點幾 之後88同323又冇開~
之後去左m記食野 食完上左新陽打機 個陣得我同朗同丫趙 因為第二d 要番屋企
打到3點幾 就去丫趙屋企 去到睇電影....
睇到5點 朗泥頂唔順訓左 我同丫趙仲睇
跟住睇完 7點幾先訓 個陣天都光哂....
訓到4點 一起身就打電話叫人出黎
跟住整野 洗頭個d 5點幾6點出到上水等齊人 就去街市買野
7點買完就入上水圍(丫趙屋企) bbq
係個到又打波又bbq 好玩~
12點就同家浩 樺樺番屋企~~
丫趙4月8生日~~15歲啦~~生日快樂~~~ 識左第9年同佢~
聽日要番學啦 正好玩丫~~
|