放左咁多日假-口-'
都係冇野做咁過,,
都係,,打機,,食野,,傾計,,游水,,
唉-口-
今次大獲了-口-"
8月頭又要去Camp,,
又可能要番大陸-,-
妖,,
點算好T_T
琴日去左將軍澳游水-口-"
有個乜野水上樂園,,
悶-口-"
之後游水-口-"
成個池都係2米-口-"
踩水都踩到死人/﹏\"
之後去買雪糕食,,
食食下見到間茶餐廳,,
入去左食野,,
唔錯的=]"
之後叫榮幫我去買野=]
XD"
今日都好悶-口-"
呢排d日子過得真係唔沖實,,
呀爸又話要儲錢-口-"
唔比咁多錢我,,
但成日都出街食,,
真衰-口-"
呢排玩War3
玩到悶啦都-口-"
唉-口-"
|