今日同榮,煩哥去食Lun
之後去常光打兵兵波,,
同班細佬打,,
超好玩=]
係咁搞GaG
笑到我乜咁,,
我拎份報紙黎玩@@
超好玩,,
當棒球咁玩囉我,,
班細佬係咁係到笑,,
輸左就係到睇番以前影果相牙,,
片牙,,
之後又玩PsP,,
又拎部PsP黎聽歌,,
之後教榮玩War3,,
諗番琴日同欣,婷,雷姐
行街,,
都有D傻傻地-口-
好似同佢地拍拖咁-口-
佢地係入邊睇,,
我係出邊等-口-"
但係,,
去地方就要我地帶Or2"
話時話,,
琴日食KFC果陣,,
點解你地班女仔係咁笑-口-"
記住話我知-口-"
呢排成日都同榮佢地打War3"
教佢地玩,,
唉-口-
呀哥岩岩番左黎,,
一陣又冇得玩了T_T"
又要帶埋佢上床,,
玩佢玩到眼都殘埋/﹏\"
唉-口-"
女仔好鬼煩,,
8月希望比我去埋Camp先番大陸-口-"
但係,,
溝女真係好鬼煩-口-"
搞到對女仔有D
唔知點講既FeeL
加上我又怕醜XD"
有冇人信?_?
Ps:應該冇的了
呀爸要我聽日做一半
暑期作業..
做囉-口-
我又有anw,,
比少少時候去抄都冇問題既
XDD"
頂,,
有D後悔,,
失去了才會珍惜*