今日又係咁晏先打BloG
xD"
岩岩去完游水,,
去bb池到玩捉-口-"
見到有條友-口-"
用潛水用既用品囉-口-"
嚇到我-口-"
之後去大池游,,
游到悶就玩下野-口-"
我訓係池低,,
未到最深,,
1米85左右-口-"
之後有個呀伯,,
我係池低訓下到佢游啦,,
佢冇啦啦一腳踩埋黎我雞心到-口-"
我立即跳起身-口-"
超痛-_____-!"
之後去跳水,,
又見到肥仔xD"
跳左一次去左副池 玩佢,,
我未整佢,,
佢就夾住我個PaT ,,
超痛-口-"
一隻手夾住我個PaT
成個人比佢拉左上去-___-!"
痛屎了/﹏\"
游完去左吉野家食野,,
照舊食大牛,,
照舊果句,,
正=]"
之後又同BeSt FriEnD們飛的番去@@"
去左公園玩捉@@"
玩左成粒鍾0___0
除哂衫去玩=]
型a___a"
d汗係咁流,,
同榮,,朱仔,,星,,
呢3個老死玩係人生其中一件樂事@@"
唉-口-"
個雞心仲痛緊,,
玩多陣就唔玩了=]
廢事煩到屋K人,,
今日奇蹟地,,
我做左13頁功課xD"
難到Hi Hi咁,,
/﹏\"
點解我咁怕醜xD"?
頂-___-!
D相影左係朱仔部手機入邊,,
佢叫佢SD番比我-口-"
聽日問番佢有冇Del先-__-!
D相爆正=[
我錄左段片又係7良到-口-""
聽日問埋佢有冇DeL到先,,
超正\ _____ /
By:夜遊ω俊™
新名唷xD"
但係醉愛都係好似好聽d=]
|