今日同佳玩WaR3-___-!"
GGC又入唔到-___-!
Ky0 要更新,,
更新完仲要玩唔到-__-"
VlaN要我將個版本降級先-__-!"
比佢玩死,,
玩玩下,,
榮,,
打比我叫我出去食飯-__-"
之後咪出囉-___-
叫埋佳去,,
之後 我,,佳,, 榮,,星,,朱仔,,牙煩
去常光打啤牌,,
玩到悶-__-
上 楊震玩-__-
玩足球機,,
Ps2,,
冰冰波xD"
之後拎自己部PsP出黎玩-__-
玩到悶,,
玩黃華部NDSL出黎玩-__-
仲悶,,
悶到差D訓著左,,
我知點解榮咁勁了-__-"
佢副牌倣左手腳-__-
魔術牌來的-__-
玩足球機果陣整親-__-
講起整親,,
我琴日去跳水,,
跳完水,,
肚池好似比把刀,,
界左下咁,,
係咁流血-,,-
琴日游水果陣-口-
玩捉,,
我慢慢游背游諗野-__-
結果就係-V-
男有男好
女有女好
廢話xD?
但係我都係覺得男仔煩D-____-
話咁快,,
就放左12日假,,
大家d功課有冇做丫=]
記住做啦,,
唔好咁衰仔唔做功課啦=\/=
Ps:話說你都係做左少少炸啵,,
係啵-口-
我表哥就快落黎了-__-
係加拿大 D親戚幾時落番黎-__-
等緊佢地D禮物,,
N年前佢地比我果片楓葉都唔知去左邊了,,
----------------
牙SiR你昆我-___-
你呃左我呢個純情的小朋友T^T
搞到我糗左,,
唔係啵,,
係榮糗左先岩-V-
打左咁多日記-口-
都係得咁少留言-口-
平均1日有2個留言-V-
我要抽D 時間出黎,,
學D女仔咁,,
去人地個BloG,,
cM比人,,
可能會多D人呢-__-