| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 30 日 星期三  |
|
哈=]  |
分類: 未分類 |
部腦整番好了XD"
前排去左海洋公園-__-!
D機動遊戲 好悶-___-
去到主要係食野@@"
食左唔少野-__-
食冰啦,,
熱狗啦,,
由魚啦,,
M記啦,,
超多,,
玩到7點幾走,,
等車等左成半粒鍾,,
我D表哥岩岩落黎左HK,,
遲D帶佢去動漫節
同埋海洋公園
-___-
佢地部PSP
果隻MHP2G唔同我果隻既-___-
可能我係用UMD掛,,
唉-____-
部腦都未算整好既-__-
仲有少少野仲字用到-__-
|
| 發表時間:2008-07-30 05:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
KSM 於 2008-08-21 12:51 PM 發表:
你老大唔係我-___-+
|
網主回覆
哦,, Posted at 2008-08-21 12:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KSM 於 2008-08-17 02:23 PM 發表:
做乜十世唔打bl0g.. 十世唔換bl0g底呀-3-" 你唔覺你個bl0g比我搞到好樣衰架咩-3-"
|
網主回覆
老大,,我琴日先番到黎HK Posted at 2008-08-19 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|