嗚嗚~
唉..
就快番學了.. 番左學又冇得日日夜夜打機,, 出街,,同小學班老死一齊打波,, 番到去又要對住好多,, On仔,, 幹! 9月15日去人生日會,, 為了唔比人Sm,, 我叫了羅白哥一齊去,, 唔知得唔得呢~ 呵呵,, 都唔知送咩比人地,, 去奧海城~.~ 仲有兩日時間~ 做埋D作文佢,, 唉~.~