〝叉燒〞—詩 
HellOo.....記得睇完之後回我呀xd
ChaNsZE
暱稱: 〝叉燒〞*詩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心
雖然你唔靚仔但係我好...
琴晚經痛...
屋企......
12日
文章分類
全部 (89)
kG (3)
琛姐 (2)
未分類 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 47
今日人氣: 8
累積人氣: 837
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天
銀座間Sky真係好...

今日考埋maths就冇lu...#

好難呀...Mc應該唔會錯好多...最多都係1,2條...#

Mc太簡單==...#

但係成份野我只係識做Mc同三角形個part...#

之後個d係唔記得曬點計...#

不過都好...如果我三角形個度岩曬的話...合格就唔係問題...#

Mc都有40分...最小有32分個度...我諗會合格掛...#

中....英....maths.....is......ls.......咁多科之中...#

我只係驚英文同maths唔合格姐...#

中文我同你地咁多個鬥高分又點話...#

考完之後去左銀座既Sky...∼

Sky真係好正入面d野岩曬我用...*

我今日買左本簿...做呢個日記簿...*

廢事唔記得打上網...又唔記得自己想打咩拉...*

仲買左1支筆...3支細螢光筆...2個火機...一把正爆既界刀...勁爆利...一個字〔正〕...*

有個火機壞左所以先至去買多個...*

買完之後去左天柏寫本野and等緊呀琛放marching...*

之後去左seven買野飲...十年難得一見...我又只係買水飲...*

點知撞到我個小學fd...佢岩岩去完天柏打波...*

佢走過黎同我傾計...誰知佢d fd話我係佢條女...*

超冇奈...*

之後番番去lu...琛姐又同伍蚊鬧交...早走左...*

琛姐黎左天柏搵我...*

then去左琴日食野個度食野...*

食完野就番番去天柏..*

做功課...我做只英文...琛姐話幫我做埋...叫我借比佢抄中文同maths...*

真係好人拉...佢係咁話要走...我係咁唔比佢走...*

佢下午個陣話火星可能去左天柏...*

咁佢又話火星唔會打波...咁我地見到個個都打緊波...*

個陣我又冇戴眼鏡...so睇唔到...*

點知諗住行過去籃球場出面d chair度坐...*

因為個個避雨亭超多蚊...*

就係哩個時候...我問呀琛個個係咪火星...*

呀琛睇完之後話係==*

但係我問火星唔係唔打波架咩?*

琛姐話唔知呀...*

之後就戴左眼鏡睇人打波...火星d姿勢有d問題...*

真係要搵呀琛姐教下佢...*

冇一次係入到波架佢==*

就算我唔識打波...姿勢都一定好過佢...*

我仲記得我中一個陣打籃球...姿勢分係full架...考試個陣...*

咁之後火星出左黎...我攞左把界刀出黎消毒...*

之後界界界界界...但係都唔流血既...*

流得個dd咁多多...*

kG係咁望住我==*

咁我就唔界住...過左一陣又界...*

唔知點解唔開針...sO係咁界界界界界...*

痕就大把...血就一滴都冇==*

唔知係咪因為之前d野...有冇關係架?算拉...唔開心就係唔開心...*

點都冇用...之後係度玩玩玩玩玩...玩夠lu...就走左...*

星期六睇戲...唔知火星出唔出...kG就唔知拉...*

睇怕都只係得番琛姐陪我...*

kG佢出Mk...sO改左星期六...*

希望星期六唔洗再改期拉...哈***

打住咁多先...*

#記得留下遺言...#

刊登時間︰2006-04-13 06:34 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ChaNsZE 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]