FB有師弟極力宣傳佢地既排球隊
well, 跳繩學會坐擁30大軍XD
20個學藝班 + 10個表演隊
本來就唔係幾驚冇人玩跳繩既
不過時下年輕人實在太多活動
有時對於佢地冇通知聲就缺席練習
自己都好無奈
上個禮拜一果堂學藝班得番6丁友
想教都冇得教
表演隊黎左4個, 乜都練唔到
仲記得有一年Lunch 之後果堂做Bio SBA
咁岩果日係捐血日
勁多人lunch time 走左去捐血
但係捐血果度排勁耐隊又狂delay
結果lunch time 過左勁耐都未齊人
搞到Miss Hung 大發雷霆
冇記錯呂芷欣仲委屈哭哭
哈
我為保學會吸引力
連開聲鬧人都唔夠薑
唉 唔番一次練習有好多個理由
之前就話咩英文補底班
遲下又話咩啦啦隊練習
依家都總算感受到Miss Hung 當時既感受
捐血幾時捐都得
Bio SBA 得果日會做
同樣道理
補英文, 練啦啦隊呢D事 之後你會有無限次機會可以做
跳繩你一、兩個禮拜先得一個半鐘可以玩
點解唔識得衡量好參與每件事既機會呢?
可惜的是
會來練習的人不用需要吸收這種道理
需要吸收這種道理的人通常都不會來練習
方皓玟 - 分手總約在雨天
許志安 - 新天地
|