'''晴''
別了你,我便不能吃下嚥;
離了你,我便不能寢安蓆;
沒有你,我便不能幹甚麼;
失去你,我便不能活下去。
ChanVicky
暱稱: 離你而去''晴晴
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Bored.....
好WARM呀....
好掛住你地呀!!
好悶呀!
Oh!!surpriese!!
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


給祖祖的信 驚訝 分類: 未分類

你是一個可愛的''傻婆''

亦是我一個比較捨不得的人

我捨不得因為我怕

我怕我傷心時

沒人為我傾訴

開學時

我只認為你是一個同班同學

沒什麼特別

只是一個比我高一點

但很大姐姐的小妹妹

後來發覺了你可愛的性格

而和我一起愛上呀田的人

希望我回來的時候

你仍是一個傻得有型的''傻婆''

你永遠都是我心中的''老婆仔''

                                                      老公仔

                                                           晴晴






訪客留言 (返回 ChanVicky 的日誌)


kellylai2007 於 2007-04-22 10:24 PM 發表:
聽日開始就見唔到你喇.....
真係勁唔捨得係唷...
但係我一定唔會喊!!!!
一定...
我係唔會比你見到我唔開心既樣...
你係我心目中...
永永遠遠係我地!E既女班長...
永遠既晴晴,
點都唔會變!!
我愛你呀....晴晴!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小惠 於 2007-04-19 07:46 PM 發表:
多謝你封信ar..
我收到哂喇..
你記得ar...拎到好成績先好返黎見老婆ar.\/.
如果唔係..老婆仔唔掛住你架喇XDDDD..

老婆仔"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]